onsdag 23. februar 2011

Da var VM i gang

Har vært borte fra jobb en uke og det merket jeg godt. Postkassen var smekkfull av regninger og reklame. Når man sitter alene må man gjøre all jobbene selv. Åpne post, sortere, anvis, huff tenk å kunne ha hatt ei kontordame bare en time hver dag. Så er det å gå igjennom mailen, og der er det jo et hav av uåpna mailer som skal leses og besvares. Det er ikke like enkelt å ta en avgjørelse hvor man skal begynne i kaoset. Mitt oppi all kontorarbeid kommer ei av jentene på SFO og ber meg på lunsj. Så koselig å kunne sitte sammen med de hærlige ungene å spise lasagne. Man får tid til å snakke og ikke minst bli kjent med de på en annen måte enn i klasserommet.

Nå gleder jeg meg til VM begynner. Gleder meg til hopp og langrenn. Tror det blir litt hjemmekontorjobbing i denne perioden.

1 kommentar:

  1. Pluss eller 5 i ikt! Her ser vi ei dame med anlegg for dette.
    Flott bloggside, Lisa!

    Mista dag 2 av lederopplæringa, og prøver nå å ta igjen litt av det jeg gikk glipp av.

    SvarSlett